RSTstatystyki rowerowe bikestats.pl

Statystyki

• ogólem: 2893.72 km
  • w terenie: 1127.16 km (38.95%)
  • czas: 10d 01h 24m
  • średnia: 10.28 km/h

Rowery

Wrzesień, 2012

Gribskov

Niedziela, 30 września 2012 | dodano:16.10.2012

Kolejny wypad do Gribskov, scenariusz bardzo podobny do ostatniego - szutry, single. Tym razem obyło się bez dzwonów.

Km:22.00Km teren:0.00 Czas:01:45km/h:12.57

Runda po mieście

Sobota, 22 września 2012 | dodano:25.09.2012

Sankt Pauls Plads - Gammel Vartov Vej - Nordmarksvej - Sankt Pauls Plads

Km:32.00Km teren:0.00 Czas:01:15km/h:25.60
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Jensen

Gribskov

Czwartek, 20 września 2012 | dodano:24.09.2012

Początkowo chcieliśmy się wybrać na trasę z ostatniego wyścigu ale że była zbyt korzenista a o. Mirosław narzekał na ból pleców zdecydowaliśmy się pojechać kawałek dalej do lasu Gribskov. W tym miejscu także organizowane są wyścigi więc zastaliśmy sporo singlowych ścieżek bardzo przyjemnych na rekreacyjną pojeżdżawkę.
Może nie widać ale lecę 260km/h © KM

Pogoda już lekko jesienna, przydałoby się przyodziać coś ciepłego, jednak moja rowerowa garderoba jeszcze nie została zaopatrzona w takie fatałaszki. Dlatego przyodziewam czarną skarpetę do białego obuwia i szczerze mówiąc mam to gdzieś :)
Dla mnie masz stajla... © KM

Tato jedzie na rowerze Agatki, ponieważ nie wziął swojego bmx'a.
Przymiarki do cudzesa © KM

Przed ostatnim wyścigiem coś tam kręciłem przy amorze, ale że czas do startu naglił to odpuściłem czego rezultatem była jazda na pełnym tłumieniu. W połączeniu z czarną sprężyną było prawie jak na sztywniaku. Łonderful.
Odsiorbczanie Pike'a © KM

Teren faluje, zdarzają się bardzo fajne fragmenty, trochę brakuje band i dropów, ale czasem można się wybić z jakiegoś korzonka.
Nibyskok © KM

A dokąd to, dokąd to, dokąd tak gna... © KM

Z singla czasem wypadamy na szeroką szutrówkę aby zaraz znowu wjechać w innego singla, trasy nie są długie, po trzydziestu minutach wpadamy na szlak którym już jechaliśmy. Jedziemy na drugą stronę lasu w stronę jeziorka. W ramach odpoczynku śmigamy po szutrówce i szukamy kolejnego zjazdu na singla. Coś się znalazło więc odbijamy w wąską ścieżkę, gałęzie wiszą nisko ograniczając widoczność. Krzyś coś krzyczy, przed sobą widzę most więc pewnie o to mu chodziło. Za chwilę widzę że leci ślizgiem bocznym, staram się hamować żeby go nie rozjechać jednak deski na moście są tak śliskie, że ledwo musnąłem klamkę i już leżałem. Paluchy wlazły między deski i trochę się powykrzywiały co uniemożliwiło czerpanie przyjemności z dalszej jazdy. Decydujemy się na powrót.

Km:15.00Km teren:15.00 Czas:01:00km/h:15.00

MTBenkeltstarten - Hillerød

Niedziela, 16 września 2012 | dodano:19.09.2012

Nie udało nam się zapisać na maraton Meridy, który jest w październiku. W ramach zadośćuczynienia wystartowaliśmy w wyścigu MTBenkeltstarten. Impreza miała miejsce w Hillerød w parku Store Dyrehave. Trasa wyścigu miała 23km długości (wg informacji na stronie) oraz sumę przewyższeń ok 300m. Starty odbywały się w odstępach 30 sekundowych. Według rozpiski startowałem o 10:40:30. Na miejsce dotarliśmy po godzinie 9. Najsampierw w biurze zawodów odebraliśmy numery oraz goodiebag, który okazał się mało atrakcyjny. Następnie zanabyliśmy chipy, które przypina się do obuwia aby w ten sprytny sposób zarejestrować czas przejazdu. Chwilę zajęło przygotowanie sprzętu, przypięcie numerów i kontrolne przejazdy w SPD w terenie. Czas zleciał szybko i po dwóch kakałach udałem się na linię startu.
Regulacja PIKE'a oraz rady ojca przełożonego © amela

Kontemplacja przed startem © amela

I depniemy sobie ode wsi dode wsi © MM

Wystartowałem trochę jak na sprint, i zanim przejechałem pierwszy kilometr zgubiłem oddech. Wyrównałem dopiero na trzecim kilometrze i już wiedziałem, że nie będzie lekko, bo trasa praktycznie cały czas po korzeniach. Czasem ledwo się mieściłem między drzewami ze swoją kierą. Szybko dogoniłem jednego rywala, jednak był to jedyny wyprzedzony przeze mnie osobnik w tym wyścigu (nie licząc gościa który zatrzymywał się pogadać przez telefon albo zjeść kanapkę a za kilka minut łoił mnie znowu). Krzyś miał wystartować ok 11:40, jednak zagiął czasoprzestrzeń i ruszył 2:30 min po mnie.
POOOOLSKAAAAAA BIAŁO CZERRRWONI! © MM

Na początku trasy miałem problemy z opanowaniem SPD, dwa razy prawie zaliczyłem glebę, a jak się wypiąłem to nie mogłem się wpiąć, takie to ustrojstwo. Jednak na podjazdach pomagają znacznie.
Na 17km dogania mnie Krzysiek, trochę mnie to motywuje aby jechać mocniej, jednak siły starcza może na kilometr. Krzysiek robi trik w rowie, dochodzi do konfrontacji kasku z glebą. 1:0 dla kasku, Krzyś żyje, jedziemy dalej. Moje tempo chyba mu nie przypadło do gustu, ponieważ mnie wyprzedził i tyle go widziałem. Jak widać na zdjęciach jest ode mnie trochę młodszy a na dodatek ma lżejszy rower - nie to żebym się tłumaczył... Organizatorzy robią nas letko w wała i trasa się kończy kawałek za tabliczka 20km (a miało być 23km) dlatego też nie było końcówy. Dojeżdzamy do mety w odwrotnej kolejności niż wystartowaliśmy. Wooj ma niecałe 5min lepszy czas ode mnie.
Ostatnie metry © MM

Jak rączy jelonek © MM

Meta © MM

Free Pasza Enjoying © MM

Raczymy się dobrami spożwyczymi, i wymieniamy wrażenia z trasy. Przed chwilą wystartowała Agatka, jedzie krótką trasę - 11km, ale jest na tyle ciężki teren, że pewnie nieźle się umęczy. Dojeżdza z czasem 54:20 zajmując tym samym 6-te miejsce na 13 uczestników :) Dobry wynik jak na pierwszy start.
After Party © rst

Do każdego Lefty'ego torba gratis © rst

Aga zapisuje nas na losowanie nagród © rst

Pierwszy test nowego szpeju © rst

Zapakowani, wracamy do domu © rst

Km:23.00Km teren:23.00 Czas:01:31km/h:15.16

Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Centurion

Tisvilde

Niedziela, 9 września 2012 | dodano:10.09.2012

Lekki trening przed wyścigiem.